صحرا ، مثل هیچکس

صحرا ، مثل هیچکس

یادداشتهای معمولی ، از یک زندگی معمولی
صحرا ، مثل هیچکس

صحرا ، مثل هیچکس

یادداشتهای معمولی ، از یک زندگی معمولی

توکل بر خدا+بعدا نوشت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خبرای خوب

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

غربت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یه روز سخت ولی خوب

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

رمز

سلام رفقا. صبح چهارشنبه تون به خیر. مطمئن باشید حتما موتور نوشتنم روشن می شه. یه سری از دوستان رمز می خوان. البته من بدون شناخت جز به خواننده های قدیمی وبلاگم رمز نمی دم. بنابراین کسانی که رمز می خوان همینجا زیر این پست به ماجراهایی از پستهای قدیمی وبلاگ اشاره کنن من مطمون باشم از خواننده های قدیمی هستن و من بدون منتشر کردن کامنتشون رمز رو براشون میفرستم.

روزایی که گذشت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سلام

دلم تنگ شده برای اینجا. می خوام برگردم به وبلاگم حتی اگر هیچ وقت به رونق قبل نرسه. یه چیزی بگم ؟ از اینستا بدم اومده.یادداشتها اینجا رو همه خصوصی می نویسم.صبح به صبح اینجا سلام و علیک میکنم. از احساساتم می نویسم. روحم پرواز میکنه مثل قبل تر ها با نوشتن وسعی می کنم لابلای نوشته هام رشد کنم و هر روز بهتر از قبل باشم. می خوام برگردم به جمع صمیمی خودمون.